آدرس ایمیل: mrsanaye12@gmail.com

ساعات اداری: شنبه - چهارشنبه: 9:00 - 17:30

طرح توجیهی تولید تیرچه بلوک 1402

طرح توجیهی تولید تیرچه بلوک 1402

سلام به آقای صنایع خوش اومدین. در این مطلب قصد داریم درباره طرح توجیهی تولید تیرچه بلوک 1402 توضیحاتی برای شما ارائه کنیم. در پایان این مطلب نیز میتوانید این طرح را با ویرایش 1402 دانلود کنید.

تاریخچه

تاریخچه بتن در واقع با نوعی سیمان طبیعی شروع می شود که به دلیل واکنش بین سنگ آهک و شیل نفتی به وجود آمده است. اولین بار در اسرائیل کنونی کشف شد و تصور می شود قدمت آن به حدود 12 میلیون سال قبل می رسد. سیمان برای ساختن همه چیز از دیوار چین تا کولوسئوم رومی استفاده شده است.

بلوک های بتنی

طرح توجیهی تولید تیرچه بلوک 1402
طرح توجیهی تولید تیرچه بلوک 1402

 

بلوک های بتنی یک مصالح ساختمانی جایگزین برای آجرکاری با مزایا و معایب هستند. از آنجایی که بلوک های بتنی بزرگتر از آجر هستند، سیمان کمتری در اتصالات ملات برای نگه داشتن آنها در کنار هم مورد نیاز است. با این حال، به دلیل رطوبت و اندازه بزرگتر، بلوک های بتنی در هنگام جابجایی فونداسیون بیشتر از آجر مستعد حرکت و ترک خوردن هستند.

بلوک های بتنی توخالی در مقابل بلوک های بتنی جامد

دو نوع اصلی بلوک بتنی مورد استفاده در صنعت ساختمان وجود دارد: توخالی و توپر. بلوک‌های کاملاً جامد اغلب برای پروژه‌هایی مانند سنگ‌فرش استفاده می‌شوند، جایی که پایداری و دوام مهم هستند. شما نمی خواهید راه رفتن روی پیاده رو پر از سوراخ را امتحان کنید.

  • بلوک های بتنی توخالی
  • بلوک بتنی توخالی

بلوک های بتنی توخالی در سه درجه تولید می شوند:

  • درجه A دارای حداقل چگالی 1500 کیلوگرم بر متر مکعب است.
  • درجه B دارای چگالی کمتر از 1500 کیلوگرم بر متر مکعب است.
  • درجه C دارای چگالی بیشتر از 1000 کیلوگرم بر متر مکعب است.
    گرید A و B برای دیوارهای باربر بلوک بتنی و گرید C برای دیوارهای غیر باربر استفاده می شود.
تیر و بلوک بتنی پیش ساخته کاملاً پایداری را در بر می گیرد. آنها از نظر محیطی سالم هستند، استفاده از آنها مقرون به صرفه است و به مسئولیت اجتماعی کمک می کند. تعداد مواد مورد استفاده را کاهش می دهد و از فرآیندهای ساخت و ساز مانند قالب ها و قالب ها استفاده مجدد می کند در حالی که موادی مانند سنگدانه های بتن و مواد افزودنی را بازیافت می کند.

پایداری چیست؟

طرح توجیهی تولید تیرچه بلوک 1402
طرح توجیهی تولید تیرچه بلوک 1402

پایداری زیرساخت به پروژه‌های زیرساختی بخش دولتی و خصوصی اطلاق می‌شود که برای تضمین پایداری اقتصادی، اجتماعی، زیست‌محیطی و نهادی در طول چرخه عمر پروژه، برنامه‌ریزی، طراحی، ساخت، بهره‌برداری و راه‌اندازی می‌شوند.

بیشتر بخوان بیشتر بدان:   طرح توجیهی بسته بندی مواد غذایی

وضعیت اکوسیستم به طور مداوم در حال کاهش است و چندین صنعت در کاهش منابع و آلودگی نقش دارند. اگر بخواهیم این راه را ادامه دهیم، حداقل نسل های آینده خود را شکست می دهیم.

آیا دال های تیر و بلوک پایدار هستند؟

طرح توجیهی تولید تیرچه بلوک 1402
طرح توجیهی تولید تیرچه بلوک 1402

سیستم کف سازی تیر و بلوک یک محلول دال پیش ساخته است که برای دال های کف / سقف و همچنین ساختمان های چند طبقه و تجاری استفاده می شود. از بتن ریخته گری ساخته شده است، یک قطعه تیر پیش تنیده T شکل معکوس و قطعه دیگر بلوک پرکننده سازه است. تولید دال پیش ساخته شامل استفاده و استفاده مجدد از موادی است که تقریباً در تمام نقاط کشور به آسانی در دسترس هستند که ردپای کربن حمل و نقل را کاهش می دهد.

در محیط کنترل شده ای که در آن تولید انجام می شود، معمولاً با استفاده از فناوری دسته ای دقیق تولید می شود. ضایعات کمی در کارخانه یا در محل ایجاد می شود. علاوه بر این، با محصولات بتنی پیش ساخته، هیچ خطری برای شسته شدن محصولات جانبی سمی در زمین یا منبع آب وجود ندارد.

نکته آخر

در حین نصب تیر و بلوک هیچ کرکره و پایه ای برای ایجاد یک پایه نگهدارنده در محل قرار نمی گیرد. این به حفاظت از جنگل کمک می کند. تصور کنید که یک جنگل کامل را فقط برای ایجاد یک پایه پشتیبانی برای یک ساختمان قطع کنید. فاجعه در راه است.

برای دانلود طرح توجیهی تولید تیرچه بلوک 1402 اینجا کلیک کنید.

طرح توجیهی

ممنون از این که تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید.چنانچه تمایل دارید اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنید میتوانید با ما تماس بگیریدیا برای  نوشتن طرح توجیهی و سفارش طرح توجیهی مورد نیاز خود فرم سفارش را پرکنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

 

 

دلایلی که چرا باید ما را انتخاب کنید

  • تجربه موفق در پرژه های بزرگ و کوچک
  • پرداخت مرحله ای
  • ادیت رایگان تا زمان اتمام کار

تهیه و تدوین طرح توجیهی با شرایط ویژه!

  • تحویل در کوتاه ترین زمان
  • مناسب ترین قیمت
  • پشتیبانی رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *