آدرس ایمیل: mrsanaye12@gmail.com

ساعات اداری: شنبه - چهارشنبه: 9:00 - 17:30

طرح توجیهی کارخانه خوراک1402

طرح توجیهی کارخانه خوراک 1402

سلام با مقاله محصول طرح توجیهی کارخانه خوراک 1402 از سایت آقای صنایع در خدمت شما هستیم در این مقاله شما میتونید اطلاعاتی در این مورد کسب کنید و طرح توجیهی کارخانه خوراک با آپدیت 1402 را دانلود کنید. تا پایان با مستر صنایع همراه باشید.

طرح توجیهی چیست و چرا از آن استفاده میکنیم ؟

طرح توجیهی کارخانه خوراک1402
طرح توجیهی کارخانه خوراک1402

در حقیقت مجموعه ای از تحلیل ها،اطلاعات و محاسبات مربوط به یک پروژه در مراحل مختلف از قبل از شروع تا پایان و رسیدن به سود و درآمد است.

طرح توجیهی به چه هدفی نوشته میشود؟

با هدف آگاهی و داشتن دورنمای یک پروژه تدوین می‌شود و مانع از بسیاری از ضرر و زیان های حاصل از نا آگاهی خواهد شد.

طرح توجیهی کارخانه خوراک دام و طیور

ما به بررسی اطلاعاتی چند درباره کارخانه خوراک دام و طیور پرداختیم.از جمله این اطلاعات میتوان به هزینه ها و درآمد ها، ماشین آلات و تجهیزات مصرفی،مواد اولیه و سایر عوامل تاثیر گذار در این پروژه اشاره کرد.

آیا این دارای سود دهی مناسب است ؟

بله این طرح با توجه به نیاز همیشگی و اهمیت دام و طیور و سلامت آن ها در سلامتی انسان ها یک کسب و کار ضروری است و در صورتی که یک برنامه دقیق داشته باشید و محصول باکیفیتی تولید کنید میتوانید در بازار جایگاه خوبی به دست آورید.

دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز

دریچه های پنوپاتیک
مخازن ذخیره فولادی (کریر ها)
میکسر توربو 500 کیلویی
ميکسر افقی پدالی 150 کیلویی
پاکت الواتور و بالابر عمودی
اسکروكانواير
 سيستم بچينگ ديجيتال
دیگ روغن داغ
مارپيچ بچينگ
دريچه دستی جهت مسدود كردنن بار مخازن و هاپرها
باسکول
لوازم آزمایشگاه
بیشتر بخوان بیشتر بدان:   طرح توجیهی تولید دستمال کاغذی 1402

اهمیت صنعت تولید خوراک دام:

طرح توجیهی کارخانه خوراک1402
طرح توجیهی کارخانه خوراک1402

در صورتی که بقایای کشاورزی بازیافت نشوند و مورد استفاده قرار نگیرند، مثل بازیافت آن توسط شرکتهای تولید خوراک دام ، به محیط زیست آسیب های جدی وارد میکند،به همین دلیل روند تغذیه دامها از طریق آن نیز به موضوعی متمایز تبدیل گردیده است،به دلیل این که زباله ها وقتی تجزیه نشوند به محیط زیست آسیب می زنند(بیشتر بدانید). از طرف دیگر پروژه هایی که مربوط به بازیافت هستند معمولاً از حمایت زیادی از طرف دولت برخوردار می شوند ، زیرا به عنوان یکی از پروژه های بازیافت زباله های مفید برای محیط زیست طبقه بندی می شود.
تولید خوراک دام از  اهمیت ویژه ای در جوامع صنعتی برخوردار است , صنعت خوراک دام از صنعت دام برای تامین نیازهای پروتئینی یک کشور پشتیبانی  و حمایت می کند. کمک های خوراکی به 70 درصد از هزینه تولید دام می رسد که باعث می شود خوراک به عنوان یک عامل مهم در دامپروری و مرغداری ها باشد ، خوراک با کیفیت باعث افزایش وزن گیری و در نهایت بالا رفتن میزان فروش می شود.

سخن پایانی

در نهایت، این گزارش باید توسط متخصصین مربوطه و ارگان‌های مربوط به صلاحیت‌های لازم برای بررسی و تأیید گردد و در صورت تأیید، می‌توان به اجرای پروژه پرداخت.همچنین برای دانلود طرح های دیگر(مانند طرح توجیهی تولید دستمال کاغذی،بازیافت پلاستیک،تولید لوازم خانگی و …) نیز با ما تماس بگیرید.(طرح های مشابهی چون طرح توجیهی بازیافت پلاستیک 1402 را نیز در همین سایت میتوانید مشاهده کنید.)

ممنون از این که تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید.چنانچه تمایل دارید اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنید میتوانید با ما تماس بگیریدیا برای سفارش طرح توجیهی مورد نیاز خود فرم سفارش را پرکنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

 

 

 

 

 

دلایلی که چرا باید ما را انتخاب کنید

  • تجربه موفق در پرژه های بزرگ و کوچک
  • پرداخت مرحله ای
  • ادیت رایگان تا زمان اتمام کار

تهیه و تدوین طرح توجیهی با شرایط ویژه!

  • تحویل در کوتاه ترین زمان
  • مناسب ترین قیمت
  • پشتیبانی رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *