آدرس ایمیل: mrsanaye12@gmail.com

ساعات اداری: شنبه - چهارشنبه: 9:00 - 17:30

ثبت کد شیما

با سلام به مستر صنایع خوش اومدین.در این پست قصد داریم درباره ثبت کد شیما اطلاعاتی ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی سامانه شیما:

سامانه شیما(شناسه یکپارچه مد و لباس) با هدف صیانت از طرح هنرمندان ایجاد شده است. در این سامانه آثار متقاضیان توسط دبیرخانه ارزشیابی بررسی شده و بعد از اینکه کمیسیون هر طرح و  شناسه ای ارائه شده را تایید کرد آن را به عنوان شناسنامه تعیین میکند. هنگامی که طراح کد را دریافت کرد،باید حداکثر طی زمان 1 ماه، اصل اثر را به سازمان مربوطه ارائه کنید. در صورت عدم مراجعه، کد مربوطه از بین خواهد رفت.

ثبت کد شیما
ثبت کد شیما

معرفی شناسه فعالیت شیما:

آیا میخواهید بدانید نشان شیما چیست؟در ایران طراحان و هنرمندان معمولا با حق مالکیت و حق تکثیر اثر خود مشکل دارند. به این منظور سامانه ای به نام سامانه شیما ایجاد شد، که شناسه یکپارچه توسط اداره ملی مد و لباس ایران ارائه دهد. این شناسه تمام حقوق مادی و معنوی اثر را به طراح و پدید آورنده آن نسبت می دهند. برای اینکه این شناسه را دریافت نمایید، باید تابعیت ایرانی داشته باشید و حداقل مدرک کارشناسی نیز داشته باشید.(برای دیدن نمونه طرح های توجیهی چون طرح توجیهی اقامتگاه بوم گردی کلیک کنید)

ثبت نام کد شیما:

بنیاد ملی مد و لباس در ایران، به منظور حفاظت ازحق معنوی طراحان در قبال طرح های ارائه شده،آن هارا در سامانه شیما ثبت میکند و کد شیما را ارائه میکند. در حقیت این کد تاییدیه ای است که به طراح ارائه میشود تا در سیستم اطلاعاتی طراحان ثبت شود.

بیشتر بخوان بیشتر بدان:   طرح توجیهی دانش بنیان
ثبت کد شیما
کد شیما

مزایای نشان شیما برای طراحان لباس

سامانه شیما، سامانه ای است که طراحان لباس می توانند لباس های خود را در آن ثبت کنند. هر طراح که حداقل 10 نشان شیما به دست آورد، می تواند از بیمه هنرمندان بهره مند شود و در انواع جشنواره ها و نمایشگاه ها نیز شرکت کند.

آدرس: شیراز – خیابان قصردشت – بین پارامونت و سینما سعدی – سر خیابان شهید فقیهی _پاساژ ولیعصر_طبقه 2

تلفن:
09176746951

دلایلی که چرا باید ما را انتخاب کنید

  • تجربه موفق
  • پرداخت مرحله ای
  • ادیت رایگان تا زمان اتمام کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *