نمونه پروژه های مهندسی صنایع ( تاثیرمولفه‏های مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان )

آقای صنایع

نمونه پروژه های مهندسی صنایع ( تاثیرمولفه‏های مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان )

نمونه پروژه های مهندسی صنایع ( تاثیرمولفه‏های مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان )

سلام به مستر صنایع خوش امدید
در این پست قصد داریم نمونه هایی از پروژه های پایانی رشته مهندسی صنایع را در اختیارتان قرار دهیم با ما همراه باشید(نمونه پروژه های مهندسی صنایع ( تاثیرمولفه‏های مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان )

چکیده

  پژوهش حاضر به بررسی تاثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته است.
نوع پژوهش حاضر براسـاس هـدف، کـاربردی اسـت
و روش آن براسـاس نحـوه گردآوری داده‏ها، توصیفی و از نوع پیمایشی است.
جامعه آماری پژوهش،شامل 490نفر از کارکنان بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهر گناوه می‏باشد،
که تعداد 215نفر به طور تصادفی ساده و با استفاده از جدول مورگان انتخاب شده‏اند.
ابزار پژوهش شامل پرسشنامه بوده است.
تجزیه وتحلیل داده‏ها با استفاده از نرم‏افزارهای مینی‏تب و SPSS ( که اموزش ان در این جا گفته ایم) انجام شده است. بررسی نتایج نشان داد
که تجربه ارتباط با مشتری، فراگیری دانش، انتشار دانش، متغیرهای سازمانی، تکنولوژی ارتباط با مشتری و مشتری مداری بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری تاثیر و رابطه‏ی معنی دارای باهم دارند.

نمونه پروژه های مهندسی صنایع ( تاثیرمولفه‏های مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان )

 

مقدمه

  بررسي موضوعي تحت عنوان مديريت دانش براي اولين بار با گزارش ساليانه 1994 شركت سوئدي به نام اسكانديا شروع شد ولي تلاش عمده در اين خصوص در حقيقت در سال 1991 آغاز شد.

  در عصر حاضرکه عصر تغییر و تحول سریع دانش است،
برای سازمان‎ها دانش به عنوان یک منبع ارزشمند استراتژیک و دارایی  مطرح می‎شود
که به خصوص در ارتباط با مخاطبان بسیار موثر می‎باشد
که نیازمند مدیریت است. هر پنج سال و نیم حجم دانش دو برابر می شود،
درحالی که عمر متوسط آن کمتر از چهار سال است.
اگر به شرایط فوق، رقابت شدید موجود در بازار برای جذب مشتری را نیز اضافه نماییم، مدیریت کردن دانش موجود در سازمان‎ها در اقتصاد دانش‏محور کنونی بیش از پیش مورد توجه قرار می گیرد.

بیشتر بخوان بیشتر بدان:   گرایش آینده پژوهی مهندسی صنایع

در اقتصاد مبتنی بر دانش، مزیت رقابتی، به طور فزاینده‏ای در تسهیل روندهای اطلاعاتی انجام کار یافت می‎شود تا در دسترسی به منابع و بازار‏های خاص، لذا دانش و سرمایه فکری به عنوان مبنای اولیه دستیابی به شایستگی‏های اصلی و راهبردی برای عملکرد برتر مطرح می‎شوند. در راستای رسیدن به مزیت رقابتی پایدار، توجه به دانش موجود، چگونگی استفاده موثر از آن و ایجاد ساختاری برای استفاده از اطلاعات و دانش جدید ازجمله اموری تلقی می شوند که سازمان ها باید به آن توجه ویژه‏ای داشته باشند.

مقدمه

دانش در عصر فناوری اطلاعات، یکی از منابع اصلی سازمان‎ها به منظور دستیابی به مزیت رقابتی و جذب مشتری در محیط پویا و رقابتی محسوب می‎شود. در راستای کسب مزیت رقابتی و جذب مخاطب، سازمان‎ها باید به جستجوی نیروهای خبره و باتجربه بپردازند یا مهارت مورد نیاز را به آن‏ها آموزش دهند، اما این اقدامات به تنهایی کافی نیست و باید اهمیت انتقال تجربه و دانش از متخصصان به تازه‏کاران و افراد نیازمند آن در نظر گرفته شود.

نمونه پروژه های مهندسی صنایع ( تاثیرمولفه‏های مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان )

برای  دانلود پروژه لینک زیر استفاده کنید

 

 

 

 

سپاس از این که وقت گذاشتین و با ما همراه بودید تا اخر این مطلب لطفا از بیقه پست ها هم دیدن فرمایید

 

 

No Comments

Add your comment