آدرس ایمیل: mrsanaye12@gmail.com

ساعات اداری: شنبه - چهارشنبه: 9:00 - 17:30

ثبت نام در سامانه سدف

با سلام به سایت مستر صنایع خوش آمدید. در این مطلب به بیان مطالبی درباره سامانه جدید سدف میپردازیم.

سامانه سدف

سامانه سدف ، یکی از جدبدتربن سامانه ها در حوزه فرآورده های نفتی است.این سامانه امکان درخواست برای مواد  فراورده های نفتی را تسهیل ساخته و هم چنین فرایند دریافت آن ها را نیز آسان ساخته است. این سامانه با توجه به مشکل مردم در دریافت سوخت بخصوص در مناطق دور افتاده راه اندازی شده است. همچنین سامانه سدف سوخت در اجرای قوانین و طرح های مربوط به جلوگیری از قاچاق سوخت هم کمک شایانی می کند.

به این دلیل که در سال های اخیر موارد زیادی از فروش سوخت با نرخ دولتی توسط قاچاقچیان انجام شده که سبب کمبود سوخت برای مردم عادی شده است.استفاده از این سامانه تا حد زیادی این مشکلات را برطرف می کند و تنها در ازای ارائه مدرک توسط هر فرد حقیقی یا حقوقی، بسته به نیاز وی به او سوخت تعلق می گیرد.

دریافت سوخت

 افراد متقاضی دریافت سوخت باید با ثبت نام در سامانه سدف برای ثبت نام گاز مایع و سایر فرآورده های نفتی اقدام نمایند. همچنین این سامانه به منظور استفاده در بخش های گوناگونی چون صنایع کشاورزی، حمل و نقل دریایی، معادن، اقتصادی، تامین منابع آب و موارد این چنینی ایجاد گردیده است. تمامی این اصناف می توانند درخواست خود را از طریق سدف ارائه دهند.
استفاده ازسدف مزایای زیادی برای مردم و همچنین برای شرکت های پخش فرآورده های نفتی خواهد داشت. با استفاده از این سامانه هر فرد حقیقی یا حقوقی میتواند بدون احتیاج به مراجعه حضوری سوخت خود را دریافت کند. همچنین، شرکت های پخش سوخت نیز اطلاعات جامع و کلی در مورد مصرف کنندگان داشته باشند و راحت تر می توانند فرآیندهای توزیع و نظارت بر آن را انجام دهند.

آدرس: شیراز – خیابان قصردشت – بین پارامونت و سینما سعدی – سر خیابان شهید فقیهی _پاساژ ولیعصر_طبقه 2

بیشتر بخوان بیشتر بدان:   ثبت نام در سامانه سیتا

 

دلایلی که چرا باید ما را انتخاب کنید

  • تجربه موفق
  • پرداخت مرحله ای
  • ادیت رایگان تا زمان اتمام کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *