آدرس ایمیل: mrsanaye12@gmail.com

ساعات اداری: شنبه - چهارشنبه: 9:00 - 17:30

معرفی نرم افزارPrimavera

Primavera نرم افزاری است که میخواهیم مورد بررسی قرار دهیم با مستر صنایع همراه باشید(معرفی نرم افزارPrimavera)

تاریخچه نرم افزار پریماور (Primavera) : نرم افزار پریماورا در اصل نام تجاری محصولاتی می باشد
که در مسیر مدیریت ، پروژه را تکمیل می نماید
. نرم افزار پریماورا برای اولین بار در سال 1983 میلادی (1362 شمسی) به وسیله شرکت سیستم های پریماورا معرفی گردید
که بعد از معروفی و خرید امتیاز شرکت به دست اوراکل تحت کنترل این شرکت عرضه گردیده شد. نرم افزار پریماورا Perimavera چیست؟ پریماورا (P6) یک نرم افزار مدیریت پروژه است که در صنعت پروژه کاربرد زیادی دارد از شروع قرارداد آغاز می گردد و تا پایان پروژه ادامه دارد و کارهای ثبت، پیگیری و کنترل را انجام می دهد.

نرم افزار مدیریت پروژه پریمایر با همه امکانات بالایی که در ساخت گزارش دارد می توان انواع گزارشات گوناگون مورد بحث را از آخرین وضعیت پروژه ارایه نمود. به عبارتی دیگر سیستم کامل  کنترل قراردادها، مدارک و هزینه های پروژه می باشد که با Primavera Expedition یک محیط یکسان با روش های قابل یکسان با لازمه های پروژه ، ارتباطات میان اعضای تیم پروژه و مدیران را تحت یک شبکه کامپیوتری سرعت می دهد که مدیریت موثر بر قراردادها بر اساس زمان و بودجه از قبل تعیین گردیده

معرفی نرم افزارPrimavera

و با بیشترین ارتباطات عوامل پروژه به خوبی انجام می گردد و به وسیله بانک اطلاعاتی مرکزی نرم افزار سرور (server) و مرکز (Client) که به طریق آن، به آسانی می توان چگونگی کنترل قراردادها، پیشرفت پروژه و جلوگیری از احتمالات تاخیرات پروژه را بررسی نمود. در نرم افزار مدیریت پروژه پریماورا تمامی اطلاعات و پرونده ها به شکل منظم و با ارتباط منطقی ذخیره و نتایج گزارشات، فرم ها و مدارک به سادگی و سرعت در اختیار افراد مجاز قرار می گیرد.

بیشتر بخوان بیشتر بدان:   گرایش لجستیک و زنجیره تأمین در صنایع

بیشتر بدانید:

تفاوت Microsoft Ms-Project  و Primavera

معرفی نرم افزارPrimavera

ایجاد تقویم سفارشی بر اساس منابع و پروژه، خصوصیتی است که هر دو نرم افزار دارند ولی امکان ثبت دستاوردها و وقایع روزانه در تقویم  Microsoft Ms-Project قابلیتی است که تنها به صورت دستی در Oracle Primavera P6 امکان پذیر می باشد.

قابلیت پیش بینی ریسک های احتمالی پروژه، تبدیل مستقیم اطلاعات پروژه به HTML به منظور اشتراک گذاری در وب و همچنین های لایت کارهایی که حداکثر تا یک ماه آینده باید انجام پذیرد به رنگ زرد، از جمله مواردی است که در پلت فرم پریماورا به صورت پیش فرض موجود و برخی در صورت ارتقای نرم افزار ام اس پروجکت در این نرم افزار قابل اجراست.

ممنون از این که با مستر صنایع همراه بودید

دلایلی که چرا باید ما را انتخاب کنید

  • تجربه موفق
  • پرداخت مرحله ای
  • ادیت رایگان تا زمان اتمام کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *