آدرس ایمیل: mrsanaye12@gmail.com

ساعات اداری: شنبه - چهارشنبه: 9:00 - 17:30

طرح توجیهی تولید جوراب و تیشرت

طرح توجیهی تولید جوراب و تیشرت

سلام به دوستداران آقای صنایع
در این مقاله به ارائه طرح توجیهی تولید جوراب و تیشرت  که اطلاعات آن اپدیت سال 99 می باشد را در اختیارتان گذاشته ایم.

تا پایان با ما همراه باشید.

فهرست مطالب طرح توجیهی تولید جوراب و تیشرت

طرح توجیهی تولید جوراب و تیشرت

خلاصه طرح:

طرح توجیهی تولید جوراب و تیشرت

طرح توجیهی تولید جوراب و تیشرت

طرح توجیهی تولید جوراب و تیشرت

 

یشتر بخوانید:

طرح توجیهی تولید جوراب و تیشرت

معرفی محصول

تیشرت چیست؟

تیشرت نوعی پیراهن (بلوز) پارچه ای، مناسب برای خانمها و آقایان است که به لحاظ شکل بدنه و آستینهایش به شکل حرف انگلیسی T  نامگذاری شده است. شکل قدیمی آن دارای آستین کوتاه و یک خط گرد در ناحیه گردن است که به عنوان یقه گرد شناخته شده است که یقه ندارد.

برای دیدن نمونه طرح های توجیهی چون، طرح توجیهی پرورش عقرب ، طرح توجیهی اقامتگاه بوم گردی ، طرح توجیهی گیاهان دارویی کلیک کنید)

تیشرت ها به طور کلی از پارچه های  کشی، سبک و ارزان تهیه می شوند که به راحتی قابل تمیز شدن باشند.همچنین شما میتوانید طرح توجیهی تولید انواع پوشاک را نیز مطالعه کرده تا دید بهتری راجع به این زمینه داشته باشید.

یدایش نخستین جوراب‌ها برمی گردد به یونان باستان. مردان کارگر و برده‌ها در دوران یونان و مصر باستان جوراب‌های بلند می‌پوشیدند و زنان رومی در خانه‌های خود نوعی جوراب ساق کوتاه به پا می‌کردند.(برای دانلود طرح توجیهی های دیگر چون پرورش قارچ نیز کلیک کیند.)

 

جوراب‌های کوتاه نخی یا ابریشمبرای آشنایی با طرح های توجیهی دیگر چون (طرح توجیهی احداث کارگاه بلوک زنی،طرح توجیهی بسته بندی آب آشامیدنی،طرح توجیهی استخراج بیت کوین و ….)از سایر صفحات سایت دیدن کنید.

بیشتر بخوان بیشتر بدان:   طرح توجیهی بازیافت ضایعات 1402

ی هم چندین قرن در چین و ژاپن استفاده می‌شد. این جوراب‌های ساق کوتاه در قرن دوازدهم در اروپا به جوراب‌های ساق بلند تبدیل شد. شلوارهایی که مردان می‌پوشیدند، بسیار چسبنده و تنگ شد که از کمر تا پایین پا را می پوشاند، مانند ساق‌های امروزی. زنان هم جوراب‌های بلندی می‌پوشیدند که در زانو با کش جوراب نگاه داشته می‌شد.

مستر صنایع طرح توجیهی مورد نیاز شما را در موضوعات مختلف گردشگری،خدماتی،دام و طیور،صنعتی برای شما تدوین و ارائه میکند.برای آشنایی بیشتر با این طرح ها میتوانید به نمونه هایی که در سایت قرار دارد مراجعه کنید.برای نمونه طرح توجیهی طرح توجیهی نیروگاه خورشیدی ،طرح توجیهی سفره خانه سنتی،طرح توجیهی عرقیات گیاهی و…را مطالعه و بررسی کنید.

 

دلایلی که چرا باید ما را انتخاب کنید

  • تجربه موفق در پرژه های بزرگ و کوچک
  • پرداخت مرحله ای
  • ادیت رایگان تا زمان اتمام کار

تهیه و تدوین طرح توجیهی با شرایط ویژه!

  • تحویل در کوتاه ترین زمان
  • مناسب ترین قیمت
  • پشتیبانی رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *