آدرس ایمیل: mrsanaye12@gmail.com

ساعات اداری: شنبه - چهارشنبه: 9:00 - 17:30

طرح توجیهی بنیاد برکت

طرح توجیهی بنیاد برکت

سلام به سایت آقای صنایع  و مقاله “طرح توجیهی بنیاد برکت” خوش اومدین.

در این مقاله با طرح بنیاد برکت و طرح توجیهی اقتصادی بنیاد برکت  و نحوه مشارکت و فرمت طرح توجیهی دارای شرایط مد نظر بنیاد برکت  را میخوانید .

برای تهیه ی طرح توجیهی اقتصادی بنیاد برکت میتوانید با کارشناسان و مشاوران ما در دپارتمان صنایع ، با شماره 09176746951 در ارتباط باشید.

بنیاد برکت چیست

بنای تأسیس بنیاد برکت، دستور مقام معظم رهبری خطاب به رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، آقای دکتر مخبر، بوده است . بنیاد برکت در راستای همین رهنمود، در 20 آذر ماه سال 1386 توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تأسیس شد تا به عنوان مجموعه‌ای برای توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی و انجام امور عام‌المنفعه، در مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌یافته فعالیت نماید.

طرح توجیهی بنیاد برکت

بنیاد برکت که منابع مالی آن از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تأمین می‌شود، در بیش از 12 سال فعالیت مستمر خود دستاوردهای ارزنده‌ای در زمینه‌های گوناگون به ارمغان آورده است.بنیاد برکت به منظور توسعه و توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی در مناطق محروم آغاز به کار کرد، به همین دلیل وجود راهبردی مناسب و منحصر به فرد از همان ابتدا بر بنیان‌گذاران آن آشکار بود.به همین منظور و پس از مطالعات اقتصادی بیش از 80 مدل مشابه در جهان، الگوی فعالیت این بنیاد تدوین شد؛ الگویی که مطالعه‌ی آن نشان می‌دهد نه کم‌نظیر، که در سطح جهان بی‌نظیر است.

هم اکنون بنیاد برکت در حوزه‌های وسیعی در جهت خدمت به محرومین و نقاط کم‌تر توسعه‌یافته فعالیت دارد که مواردی از قبیل توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی، توسعه‌ی فضاهای آموزشی از طریق تأسیس مدارس برکت، انجام امور زیربنایی، ساخت مراکز فرهنگی- مذهبی، توسعه‌ی خدمات بیمه‌ای، مالی و حمایتی، ساخت بیمارستان و افزایش دسترسی آحاد جامعه به‌ویژه هم‌وطنان ساکن مناطق محروم به خدمات بهداشتی و درمانی را شامل می‌شود.

بیشتر بخوان بیشتر بدان:   طرح توجیهی استخراج بیت کوین 1402

طرح توجیهی در بنیاد برکت

فرمت طرح توجیهی بنیادبرکت pdf

شرایط طرح توجیهی و مشارکت بنیاد برکت

بنیاد برکت به عنوان مشارکت در کسب وکار میباشد نه به عنوان وام دهنده،
و سهم مشارکت بنیاد برکت حداکثر 49 درصد و حداقل 33 درصد است،
و همیشه حداقل به عنوان یکی از مجریان و هیئت مدیره میباشد .
و 51 درصد سهم مشارکت برای کار آفرین بومی است .

سهم مشارکت در پروژه های خصوصی به این صورت است که حداکثر 67 درصد و حداقل 51 درصد  . و این امتیاز را به کارآفرین می دهد که اختیار امور را در دست داشته باشد.

طرح توجیهی در بنیاد برکت براساس اقتصادی بودن و بازگشت سرمایه سریع تر مورد قبول است. و طرح های توجیهی اقتصادی از نظر کارشناسان این سازمان و مناسب با معیارهای مد نظر آن ها در نظر گرفته میشود. و از دیگر شریط به این صورت است که طرح های توجیهی برای مناطق محروم و توسعه این ناطق و اشتغال زایی در نظر گرفته شود.

مفتخریم که در این سایت نمونه های طرح توجیهی در زمینه های مختلف همچون طرح توجیهی (مانند طرح توجیهی احداث هتل،طرح توجیهی پرورش بوقلمون،تولید و بسته بندی زعفران،تولید جوراب و…)را در اختیار شما قرار میدهیم.

طرح بنیاد برکت برای مشرکت در طرح های و پروژه ها در مناطق حروم کشور در زمینه فعالیت های زیر الویت مشارکت بهتری دارد :

طرح توجیهی بنیاد برکت

  • صنایع غذایی و دارویی
  • کشاورزی، دامپروری و شیلات
  • صنایع چوب، کاغذ و مصالح ساختمانی
  • صنایع کانی های فلزی، غیر فلزی و ساخت فلزات اساسی
  • صنایع تبدیلی، چاپ و بسته بندی
  • صنایع شیمیایی
  • صنایع برق، الکترونیک و تجهیزات مهندسی
بیشتر بخوان بیشتر بدان:   طرح توجیهی تولید و تعمیر انواع قایق

برای تهیه ی طرح توجیهی اقتصادی بنیادبرکت میتوانید با کارشناسان و مشاوران ما در دپارتمان صنایع ، با شماره 09176746951 در ارتباط باشید.

دلایلی که چرا باید ما را انتخاب کنید

  • تجربه موفق در پرژه های بزرگ و کوچک
  • پرداخت مرحله ای
  • ادیت رایگان تا زمان اتمام کار

تهیه و تدوین طرح توجیهی با شرایط ویژه!

  • تحویل در کوتاه ترین زمان
  • مناسب ترین قیمت
  • پشتیبانی رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *