آدرس ایمیل: mrsanaye12@gmail.com

ساعات اداری: شنبه - چهارشنبه: 9:00 - 17:30

ثبت نام لاتاری 1401 – لاتاری 2024

ثبت نام لاتاری 1401 – لاتاری 2024 یکی از برنامه مهاجرتی هر ساله توسط دولت آمریکا است که جهت حفظ تنوع نژادی مهاجرین برگزار می شود. اشخاص بعد از برنده شدن با ثبت نام لاتاری، می توانند مجوز اقامت دائمی یا گرین کارت ایالات متحده بهره مند شوند. سهمیه اصلی ثبت نام لاتاری ایران مقدار قابل توجهی می باشد و حتی بیشتر از سهمیه کشورهای دیگر وجود دارد. تقریبا 7 درصد تمامی ویزای های صادره در هر سال را به ایرانیان اختصاص می دهند.

در این مقاله جامع سعی ما بر این است تا هر آنچه که برای ثبت نام لاتاری 1401 لازم است در تمامی ابعاد برنامه لاتاری آمریکا به شما عزیزان آشنا کنیم و به تمامی سوالات شما در خصوص ثبت نام لاتاری 2024 پاسخ دهیم. همچنین در این مقاله به بررسی مواردی همچون شرایط ثبت نام لاتاری 2024 ، مدارک موردنیاز ثبت نام لاتاری 2024 و مهلت ثبت نام لاتاری پرداخته ایم؛ توصیه می کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

جهت دریافت مشاوره با شماره 09057944064 تماس بگیرید

لاتاری گرین کارت یا کارت سبز آمریکا چیست؟

برنامه لاتاری گرین کارت آمریکا یا ویزای مهاجرتی برنامه‌ ای است که با توجه به اینکه هر ساله توسط دولت آمریکا برگزار می شود. طبق این قرعه کشی اشخاص مختلف در سرتاسر دنیا می توانند گرین کارت آمریکا دریافت کنند. عبارت لاتاری آمریکا شناخته شده به Diversity Visa Program Lottery می باشد در لغت به معنای قرعه کشی است و لاتاری گرین کارت آمریکا در واقع قرعه کشی است که افراد برنده یا انتخاب شده در این برنامه شرکت می کنند و می‌ توانند green card  آمریکا را دریافت نمایند.

نام اصلی لاتاری آمریکا، ویزای مهاجرتی مختلفی می باشد که دلیل انتخاب نام لاتاری آمریکا این است که بر اساس قرعه کشی افراد برگیزده می ‌شوند. گرین کارت لاتاری آمریکا یکی از انواع ویزاهای آمریکا می باشد که تاریچه این برنامه مهاجرتی قبل از سال 2000 میلادی ایجاد شده و مجری اجرای آن توسط وزارت امور خارجه آمریکا می باشد.

طی انجام این قرعه کشی اشخاصی که جزو برندگان قرعه کشی باشند، می‌توانند از گرین کارت آمریکا برای مهاجرت استفاده نمایند. شما با داشتن green card آمریکا می ‌توانید به صورت دائمی در کشور آمریکا زندگی کنید و بدون هیچ مشکلی در آن جا تحصیل و کار کنید.

گرین کارت یا green card به معنی کارت سبز است و به دلیل سبز رنگ بودن کارت این نام انتخاب شده است. البته این کارت الان رنگ آن تغییر پیدا کرده است اما همچنان به گرین کارت معروف است.

ثبت نام لاتاری ۱۴۰۱
ثبت نام لاتاری ۱۴۰۱

ثبت نام لاتاری ۱۴۰۱

برای مهاجرت کردن به آمریکا با برنامه لاتاری تنها کافی‌ست با ثبت نام در لاتاری آمریکا و البته داشتن شانس مهاجرت کنید. هزینه ثبت نام لاتاری آمریکا بسیار ناچیز است و تقریبا تمامی افراد می توانند بدون شرایط پیچیده ای در ثبت نام لاتاری آمریکا اقدام کنند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم هر سال شانس خود را با ثبت نام در لاتاری آمریکا، برای مهاجرت آسان و بدون هیچ دغدغه امتحان کنید.

با ثبت نام کردن سالانه در برنامه لاتاری چیز خاصی از دست نخواهید نداد، اما در صورت برنده شدن می توانید امتیاز ارزشمندی برای مهاچرت و زندگی در آمریکا را کسب کنید. بنابراین اگر تمایل دارید برای زندگی کردن به آمریکا مهاجرت کنید، توصیه می‌کنیم که ثبت نام لاتاری 2024 یا ثبت نام لاتاری 1401 آمریکا را از دست ندهند و شانس خود را در قرعه کشی لاتاری امسال آمریکا امتحان کنید.

شما می توانید برای ثبت نام لاتاری آمریکا به دو روش اقدام نمایید؛ اولین روش به صورت ثبت نام مستقیم از طریق سایت اصلی لاتاری آمریکا و دومین روش از طریق ثبت نام واسطه ای مجموعه آقای صنایع انجام دهید. در ادامه مطلب مدارک ثبت نام لاتاری 1401 یا 2024 آمریکا، شرایط ثبت نام و هزینه آن را به شما خواهیم گفت و به تمامی سوالات شما در این خصوص پاسخ خواهیم داد.

مدارک ثبت نام لاتاری 2024 امریکا
مدارک ثبت نام لاتاری 2024 امریکا

مدارک ثبت نام لاتاری 2024 امریکا

1. مشخصات شخصی و هویتی:

در ابتدا برای ثبت نام در برنامه لاتاری، می بایست یک سری مشخصات شخصی و هویتی خود را در سایت درج نمایید. توجه داشته باشید که این اطلاعات باید کاملا صحیح و به صورت دقیق وارد شوند، تا در صورت برنده شدن برای شما مشکلی به وجود نیاید. برخی از این مشخصات لازم در حین ثبت نام به شرح زیر است:

  • نام و نام خانوادگی
  • تاریخ تولد
  • جنسیت
  • شهر و کشور محل تولد
  • شهر، استان و کشور محل سکونت فعلی
  • آدرس کامل محل سکونت، کد پستی (اختیاری)
  • شماره موبایل و ایمیل
  • عنوان آخرین مدرک تحصیلی
  • وضعیت تاهل و مشخص کردن تعداد فرزندان زیر 21 سال
بیشتر بخوان بیشتر بدان:   خرید زمین صنعتی در کیش

2. اطلاعات پاسپورت معتبر:

  • نام و نام خانوادگی روی پاسپورت ثبت شده
  • شماره پاسپورت
  • تاریخ انقضا پاسپورت
  • نام کشور صادر کننده

نکاتی در خصوص پاسپورت:

  • داشتن پاسپورت برای فرزندان زیرمجموعه اجباری نمی باشد.
  • توجه داشته باشید، در صورتی که پاسپورت شما تاریخ انقضا آن منقضی شده باشد، همچنان می توانید در مجموعه آقای صنایع ثبت نام نمایید. بعد از ثبت نام می توانید برای دریافت پاسپورت جدید اقدام کرده و اطلاعات جدید را برای آقای صنایع ارسال نمایید.

3. عکس مخصوص لاتاری:

یکی از مراحل اصلی ثبت نام عکس لاتاری شما می باشد. دقت داشته باشید که ثبت عکس، در سامانه به معنای پذیرفته شدن عکس شما نیست و سامانه ثبت نام اطلاعاتی در خصوص نامناسب بودن عکس ارسالی به شما نمی دهد. به همین منظور، سخت گیری زیادی برای عکس لاتاری وجود دارد که در حین ثبت نام حتما به این مسئله توجه داشته باشید. در صورت نامناسب بودن عکس ارسالی، موسسه ما با ارائه نحوه صحیح گرفتن عکس در منزل شما را راهنمایی می کند.

شرایط ثبت نام لاتاری 2024

1.شرط مجاز در کشوری که متولد شدید

برای ثبت نام لاتاری باید محل تولد شما در کشورهای مجاز که سوی دولت آمریکا اعلام شده، باشد. توجه داشته باشید که اتباع کشورهایی که در 5 سال گذشته بیش از 50000 مهاجرت به آمریکا داشتند امکان ثبت نام لاتاری وجود ندارد. بنابراین افرادی که در کشورهایی مثل هند متولد شده‌اند، مجوز ثبت نام قرعه کشی لاتاری آمریکا را ندارند. خوشبختانه کشورهای ایران و افغانستان جزو کشورهایی می باشد که متولدین آن می‌ توانند بدون هیج مشکلی در لاتاری آمریکا کنند. یکی از شرایط ثبت نام در لاتاری، محل تولد متقاضی می باشد. بنابراین چنانچه شخصی در کشورهای مجاز مثل ایران متولد شده باشد، اما پاسپورت یا حتی اقامت کشور دیگر را دریافت کرده باشد، هیچ مشکلی بابت ثبت نام در لاتاری وجود نخواهد داشت.

2. شرط حداقل سن لازم برای ثبت نام لاتاری

طبق دستورالعمل هایی که اعلام شده ثبت نام لاتاری آمریکا شرط سنی وجود ندارد، اما شرط داشتن دیپلم مجوز ثبت نام به سنین پایین را نمی‌ دهد. برای سنین بالا هم بدون محدودیتی می توانند برای ثبت نام در لاتاری اقدام نمایند.

3. شرط سابقه کار برای ثبت نام لاتاری (شرط جایگزین مدرک تحصیلی)

فرادی که تمایل دارند از طریق برنامه لاتاری به کشور مهاجرت کنند. حتما باید مدرک تحصیلی حداقل دیپلم یا دو سال سابقه کار قابل اثبات طی پنج سال گذشته داشته باشند. بنابراین اگر مدرک دیپلم ندارید حتما باید سابقه کاری داشته باشید و همچنین بالعکس اگر سابقه کار نداشته باشید، باید مدرک تحصیلی شما حداقل دیپلم باشد.

البته به یاد داشته باشید که افراد بدون داشتن این شرایط می توانند فرم ثبت نام لاتاری را تکمیل کنند و حتی برنده شوند. اما در روز مصاحبه، ممکن است با مشکل مواجه شوند و درخواست ویزای شما را رد کنند. بنابراین حتی اگر بدون سابقه و بدون مدرک تحصیلی دیپلم در لاتاری شرکت کرده اید، می توانید تا زمان تکمیل فرم ds 260 شرایط فوق را فراهم کنید.

این شرط معمولا برای ثبت نام لاتاری افراد زیر 18 سال  جلوگیری می کند و فاقد شرایط فذق می باشند. شایان ذکر است افرادی زیر 18 سال سن دارند، می توانند به عنوان زیر مجموعه پدر و مادرشان ثبت نام کنند.

4. داشتن پاسپورت معتبر

داشتن پاسپورت معتبر در طی سال‌های گذشته یکی از شرایط ثبت نام لاتاری بوده است. بنابراین چنانچه افرادی که تمایل دارند به در برنامه لاتاری شرکت کنند، نیازمند پاسپورتی می باشد که تاریخ انقضا پاسپورت در موقع ثبت نام حداقل یک روز اعتبار داشته باشد. به همین منظور اشخاصی که به دلیل مشکل خدمت سربازی یا هر دلایل دیگر امکان دریافت پاسپورت را نداشتند، حتما نسبت به دریافت آن با مراجعه در یکی از دفاتر خدماتی پلیس + 10 اقدام کنند.

زمان ثبت نام لاتاری آمریکا 2024
زمان ثبت نام لاتاری آمریکا 2024

زمان ثبت نام لاتاری آمریکا 2024

طبق زمان رسمی ثبت نام لاتاری 2024 اعلام شده است مانند زمان ثبت نام لاتاری 2023 از مهر آغاز می شود. مهلت ثبت نام لاتاری تا اواسط ماه آبان به پایان خواهد رسید. قابل ذکر است این تاریخ اعلام شده قابل تمدید نمی باشد. تاریخ دقیق تعیین شده ثبت نام لاتاری 13 مهر 1401 (05 اکتبر 2022) می باشد و در تاریخ 18 آبان 1401 (09 نوامبر 2022) به اتمام می رسد. همچنین جواب لاتاری سال 1401 در تاریخ می 2023 اعلام خواهد شد.

پیش ثبت نام لاتاری 2024
پیش ثبت نام لاتاری 2024

پیش ثبت نام لاتاری 2024

با توجه به اینکه مهلت ثبت نام لاتاری فقط در یک ماه صورت می گیرد و ممکن است برای ثبت نام آن فراموش کنید. به همین منظور شما در هر زمان می‌توانید پیش ثبت نام لاتاری را در سایت آقای صنایع انجام دهید. کارشناسان ما در زمان شروع ثبت نام اصلی لاتاری، فرم درخواستی شما را بررسی می‌ کنند و در صورتی که مدارک و مشخصات شما مشکلی نداشته باشد، بدون هیچ دغدغه ای بابت ثبت نام لاتاری در سایت اصلی برای شما انجام خواهند داد. در صورت وجود مشکل در فرم ثبت نامی شما، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.

بیشتر بخوان بیشتر بدان:   قیمت تهیه طرح توجیهی

هزینه ثبت نام لاتاری 2024

اگر متقاضیان، شخصا از طریق سایت اصلی لاتاری اقدام کنند، هیچ هزینه ای بابت ثبت نام لاتاری لحاظ نخواهد بود. در صورتی که تمایل داشته باشید با خیال آسوده زیر نظر کارشناسان برتر آقای صنایع انجام شود شما می توانید با پرداخت هزینه ثبت نام تمامی امور ثبت نام را به این مجموعه بسپارید. کارشناسان ما در این زمینه راهنمایی لازم را به شما عزیزان خواهند داد.

برای ثبت نام لاتاری آمریکا در سایت آقای صنایع کافی است اطلاعات خود را در فرم ثبت نام تکمیل نمایید. بعد از وارد کردن مشخصات در فرم ثبت نام به مرحله بعد یعنی پرداخت مبلغ ثبت نام هدایت می‌ شوید. پس از پرداخت هزینه ثبت نام در کارشناسان ما پرونده شما رو به طور دقیق مورد بررسی قرار می ‌دهند. چنانچه در صورت مشکل اطلاعات ثبت نامی شما برای تکمیل فرم ثبت نام به شما اعلام خواهد شد و در نهایت فایل نهایی ثبت نام لاتاری برای شما ارسال می ‌گردد.

ثبت نام لاتاری کانادا

به طور کلی ثبت نام لاتاری کانادا وجود ندارد و با توجه به اینکه شایعاتی که سالهاست بین مردم رواج پیدا کرده است.  افراد سودجو بسیاری از این روش سوء استفاده کرده اند و اشخاص زیادی فریب این شایعه دروغین خورده اند. بنابراین مجموعه آقای صنایع وطیفه خود دانشته است تا شایعه بابت ثبت نام لاتاری کانادا به شما عزیزان بازگو کند تا در دام این گونه افراد سودجو مواجه نشوید.

کلام آخر باب ثبت نام لاتاری 2024

ثبت نام در قرعه کشی لاتاری گرین کارت، یکی از بهترین فرصت ها برای اخذ اقامت دائم در آمریکا می باشد که تقریبا تمامی اشخاص امکان استفاده از آن را دارند. ثبت نام لاتاری آمریکا به صورت سالانه برگزار می‌ شود و افراد زیادی می توانند با برنده شدن در لاتاری، شانس زندگی در آمریکا را بهره مند شوند.

در نگارش این مطالب کوشیدیم تمامی اطلاعات مربوط به لاتاری آمریکا، نحوه ثبت نام شرایط و مدارک لازم در لاتاری آمریکا را به شما عزیزان معرفی کنیم. امیدواریم اطلاعاتی که در این خصوص در اختیار شما قرار داده ایم سودمند واقع شده باشد. در صورت سوال جهت ثبت نام لاتاری 1401 می ‌توانید در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید و یا از طریق راه های ارتباطی سوالات خود را با کارشناسان ما مطرح نمایید.

سوالات متداول ثبت نام لاتاری

چه افرادی می توانند در لاتاری آمریکا ثبت نام کنند؟

شرایط به طوری ساده است که تقریبا تمامی کسانی با داشتن تابعیت کشورهای مجاز به ثبت نام، تحصیلات دیپلم و یا دو سال سابقه کار می توانند در لاتاری آمریکا شرکت کنند. همچنین درباره شرایط در این مطلب به طور کامل و واضح توضیح داده شده است.

لاتاری چند سال یکبار است؟

ثبت نام لاتاری آمریکا به طور هر سال از طرف دولت آمریکا صورت می گیرد و می توانید با ثبت نام هر سال شانس خود را امتحان کنید.

ثبت نام لاتاری 2024 چه زمانی است؟

مهلت ثبت نام لاتاری 1401 از اوایل مهر ماه آغاز می شود و تا اواسط آبان 1401 ادامه خواهد داشت.

ثبت نام لاتاری دو شانسه چیست ؟

برای ثبت نام لاتاری دو شانیه افرادی که متاهل هستند می توانند به صورت دو شانسه در لاتاری ثبت نام نمایند. به طور واضح یعنی اینکه یک بار آقا به عنوان نفر اصلی و باقی اعضای خانواده زیر مجموعه ثبت نام کند و یکبار خانم به عنوان نفر اصلی به همراه اعضای خانواده شرکت کند.

ثبت نام لاتاری سه شانسه چیست؟

برای ثبت نام سه شانسه افرادی که مجرد هستند و سن بین 18 تا 21 سال دارند علاوه بر آنکه امکان ثبت نام مستقل، باید زیر مجموعه والدین نیز ثبت نام نمایند. در این شرایط این افراد می توانند از ثبت سه شانسس برای برنده شدن برخوردار شوند.

ثبت نام لاتاری چه مدرک تحصیلی لازم است؟

هر فرد با داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم و بدون دانش زبان انگلیسی قادر خواهند بود در لاتاری ثبت نام کنند و گرین کارت آمریکا را دریافت نمایند. البته توجه داشته باشید که افراد زیر دیپلم می توانند با داشتن دو سال سابقه کار تخصصی قابل استناد درطی 5 سال گذشته امکان ثبت نام وجود دارد.

دلایلی که چرا باید ما را انتخاب کنید

  • تجربه موفق
  • پرداخت مرحله ای
  • ادیت رایگان تا زمان اتمام کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *