آدرس ایمیل: mrsanaye12@gmail.com

ساعات اداری: شنبه - چهارشنبه: 9:00 - 17:30

بسته بندی مواد غذایی به ظرفیت 3000 تن

طرح توجیهی بسته بندی مواد غذایی

سلام به دوستداران آقای صنایع در این مقاله به ارائه طرح توجیهی بسته بندی بسته بندی مواد غذایی به جز سرگل و گل زعفران  که اطلاعات آن اپدیت سال 1400 می باشد را در اختیارتان گذاشته ایم.

تا پایان با ما همراه باشید.

فهرست مطالب طرح توجیهی طرح توجیهی بسته بندی مواد غذایی   1400

 

اريا شك تجارت

خلاصه طرح توجیهی بسته بندی مواد غذایی:

طرح توجیهی بسته بندی مواد غذایی

 

تشریح طرح توجیهی بسته بندی مواد غذایی

کارخانه مورد نظر شامل بسته بندی انواع مواد غذایی گرانولی و پودری به صورت مدرن و کاملا بهداشتی در بسته بندی های و طعم های متنوع مطابق با انواع سلیقه ها و ذایقه های مختلف می باشد.  این طرح در زمینی به مساحت 5000 متر مربع در در اجرا خواهد شد. 

این طرح در صورت تائید توجیه مناسبی خواهد یافت و قطعاً نقش مهمی را در ارائه خدمات به ساکنین و تمامی متقاضیان ایفا خواهد نمود . مجری این طرح در نظر دارد در صورت تایید، این طرح را در بهترین شرایط ممکن اجرا نموده و آنرا به عنوان یکی از جدی ترین طرح های اجرا شده در زمینه مربوطه مطرح نماید . امید است با عنایت مسئولان محترم ایده های قابل اجرای این طرح به مرحله عمل در آمده و بتواند علاوه بر منافع اقتصادی و سود آوری فرصت اشتغال زایی مناسبی را در اختیار مردم عزیز کشورمان قرار دهد.

بسته بندی مواد غذایی 3000 تن
بسته بندی مواد غذایی 3000 تن

 

بیشتر بخوانید:

بیشتر بخوان بیشتر بدان:   طرح توجیهی احداث سردخانه 1500 تنی 1402
جهت دانلود کلیک کنید
جهت دانلود کلیک کنید

همچنین میتوانید این طرح با ویرایش 1402 را از لینک زیر دریافت کنید.

جهت دانلود کلیک کنید

  • معرفی محصول:

  • بسته بندی به عنوان یک ابزار کارآمد سالهاست که مورد نظر کارشناسان علم بازاریابی قرار گرفته است.  استفاده از انواع مختلف بسته بندی ضمن اینکه قابلیت نگهداری بهتری را به کالا می بخشد در کسب سهم بالاتری از بازار برای کالای مورد نظر نیز مؤثر است .

    نظریه پردازان بازاریابی ، دو نقش مهم برای بسته بندی متصور هستند
    که عبارتند از نقش Promotive و نقش Protective . چنانکه از واژه به کار گرفته شده
    برای این نقش ها نیز برمی اید  نقش نخست به وجه نگهداری و دوام حاصل از بسته بندی و نقش دوم به جنبه آگاهی دهنده و پیش برنده بسته بندی اشاره دارد.

  • کارخانه مورد نظر شامل بسته بندی انواع مواد غذایی گرانولی و پودری به صورت مدرن و کاملا بهداشتی در بسته بندی های و طعم های متنوع مطابق با انواع سلیقه ها و ذایقه های مختلف می باشد.  این طرح در زمینی به مساحت 5000 متر مربع در در اجرا خواهد شد.
  • برای  نگهداری  مواد فرآوری شده ، کارخانه ها بسته به حجم و ظرفیت تولید باید انبارهای مجزا با دما ، رطوبت و تهویه مناسب بسته به نوع محصول باشند.

    هنگام باز کردن بسته بندی  محصولات فله نیز رعایت اصول بهداشتی به منظور جلوگیری از انتقال آلودگی ثانویه ناشی از ورود اجسام غیر فلزی  مانند براده چوب، نخ گونی های بسته بندی ، مو و سایر مواد مشابه الزامی است.

    برا ای این منظور باید از پرسنل آموزش دیده استفاده و از رعایت اصول بهداشتی نظیر اصول بهداشت فردی ، استفاده از پوشش های محافظ مانند ماسک، کلاه ، دستکش ، روپوش و…. اطمینان حاصل کرد.

مفتخریم که در این سایت نمونه های طرح توجیهی در زمینه های مختلف همچون طرح توجیهی (مانند طرح توجیهی احداث هتل،طرح توجیهی پرورش بوقلمون،تولید و بسته بندی زعفران،تولید جوراب و…)را در اختیار شما قرار میدهیم.

دلایلی که چرا باید ما را انتخاب کنید

  • تجربه موفق در پرژه های بزرگ و کوچک
  • پرداخت مرحله ای
  • ادیت رایگان تا زمان اتمام کار

تهیه و تدوین طرح توجیهی با شرایط ویژه!

  • تحویل در کوتاه ترین زمان
  • مناسب ترین قیمت
  • پشتیبانی رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *