آدرس ایمیل: mrsanaye12@gmail.com

ساعات اداری: شنبه - چهارشنبه: 9:00 - 17:30

سفارش طرح توجیهی

سفارش طرح توجیهی 

با سلام خدمت دوستان و همراهان آقای صنایع.

در این مطلب قصد داریم درباره سفارش طرح توجیهی و همچنین نحوه سفارش طرح در آقای صنایع اطلاعاتی خدمت شما ارائه کنیم.

🌟مورد توجه حرفه ای های کسب  کار! 🌟

آیا به دنبال تصمیم گیری آگاهانه با پشتوانه توجیهات فنی و اقتصادی قوی هستید؟ جلوترش رو نگاه نکن! با خوشحالی اعلام می کنم که هم اکنون می توانید طرح توجیهی جامع فنی و اقتصادی را با بهترین قیمت در بازار سفارش دهید.

در چشم‌انداز رقابتی امروز، داشتن درک روشنی از هزینه‌ها، مزایا و ریسک‌های بالقوه مرتبط با تصمیم‌های تجاری بسیار مهم است. تیم تخصصی ما از کارشناسان یک طرح دقیق طراحی کرده اند که تخصص فنی و تجزیه و تحلیل اقتصادی را ترکیب می کند تا به شما کمک کند در فرآیندهای تصمیم گیری پیچیده حرکت کنید.

طرح ما هر جنبه ای را که نیاز دارید را پوشش می دهد، از تفکیک هزینه ها و پیش بینی های بازگشت سرمایه گرفته تا ارزیابی ریسک و تحلیل بازار. ما  اطمینان می دهیم که شما تمام اطلاعات لازم را برای انتخاب مطمئن و آگاهانه دارید.

با سفارش طرح توجیهی فنی و اقتصادی ما، نه تنها ابزار ارزشمندی برای تصمیم گیری به دست می آورید، بلکه مزیت رقابتی در صنعت خود را نیز به دست می آورید. از منحنی ها جلوتر بمانید و حرکات استراتژیک انجام دهید که با اهداف بلندمدت شما همسو باشد.

این فرصت را از دست ندهید تا پتانسیل کامل کسب و کار خود را باز کنید. طرح توجیهی فنی و اقتصادی خود را همین امروز سفارش دهید و مسئولیت موفقیت خود را بر عهده بگیرید!

مقدمه ای بر طرح توجیهی

بر اساس تجربه چندین ساله آقای صنایع ،سرمایه‌گذاران اغلب تصورات و انتظاراتی در مورد قابلیت های تجاری و مالی طرح خود دارند که این انتظارات باید بر اساس واقعیت ها متعادل شود.تهیه یک طرح توجیهی این امکان را می دهد که سرمایه گذار با مشاهده اطلاعات دقیق محاسباتی و تحلیلی واقعیت امر را به خوبی مشاهده کند و قبل از آن که ریسک سرمایه‌گذاری را انجام دهد نتیجه ایده خود را به وضوح ببیند داشتن یک طرح توجیهی برای سنجیدن وضعیت یک کسب و کار در بازار ضروری است چرا که شما با داشتن این طرح می توانید تخمینی درباره جایگاه خود در بازار محصول یا خدمت در مقایسه با رقبای این حیطه داشته باشید.

سفارش طرح توجیهی
سفارش طرح توجیهی

ضرورت سفارش طرح توجیهی

هر ایده ای تا اجرا شدن و بازدهی زمان و هزینه قابل توجهی را احتیاج دارد. چه بخواهید پروژه در مقیاس کوچک را به اجرا درآورید مثل راه اندازی تولید پرورش قارچ در یک مکان کوچک یا در خانه و چه بخواهید کسب و کاری در مقیاس بزرگ مثل احداث نیروگاه تجدیدپذیر یا احداث کارخانه خوراک دام و طیور را اجرایی کنید یا حتی اگر پروژه شما پروژه ای مثل احداث اقامتگاه بوم گردی متوسط باشد باز هم ضروری است که برای حفظ سرمایه مالی و زمانی خود با احتیاط قدم بردارید.

سفارش طرح توجیهی
سفارش طرح توجیهی

با سفارش طرح توجیهی شما واقعیت ایده خود را در حالت عمل مشاهده می کنید بی آنکه سرمایه خود را در معرض خطر قرار دهید و زمان را از دست بدهید از آنجایی که سفارش طرح توجیهی هزینه ای کمتر و ناچیز در مقابل اجرای واقعی یک طرح دارد بنابراین منطقی است که سفارش آن ضروری باشد. با سفارش طرح توجیهی شما پروژه خود را در زمان های مختلف مشاهده می کنید. طبق اطلاعات جامعی که طرح توجیهی در اختیار شما قرار می دهد شما به وضوح خواهید دید که طرح شما در هر زمان در چه وضعیتی از نظر سود و درآمد خواهد بود.

مراحل سفارش طرح توجیهی در آقای صنایع چگونه است؟

برای سفارش طرح توجیهی در آقای صنایع شما می‌توانید طبق گام های زیر عمل کنید.در ابتدا پیشنهاد میکنیم که از طرح های آماده موجود در سایت دیدن کنید اگر طرح خاصی مد نظر دارید اطلاعات موجود درباره آن را بخوانید پس از این مرحله شما میتوانید با ما تماس بگیرید یا فرم سفارش طرح خود را در سایت ما پر کنید.بعد از پر کردن فرم سفارش کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند و پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.شما همچنین می توانید از مشاوره های رایگان ما نیز بهره ببرید. بعد از انجام این مراحل جهت آنکه جزئیات بیشتری مشخص شود لیست اسناد و مدارک مورد نیاز برای تهیه طرح توجیهی در اختیار شما قرار خواهد گرفت و در مرحله بعد توافقاتی درباره خدمات مورد نیاز شما و هزینه‌ها صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوان بیشتر بدان:   طرح توجیهی احداث هتل 4 ستاره 1402

ما این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم که به روشهای مختلف این مبلغ را پرداخت کنید. اما به صورت کلی شیوه پرداخت هزینه‌ها به صورت مرحله ای می باشد بعد از طی شدن مراحل قبلی نگارش طرح توجیهی شما آغاز می‌شود.

سفارش طرح توجیهی
سفارش طرح توجیهی

بخش اول

اولین بخش از این طرح بخش بررسی بازار است که در آن اطلاعات مربوط به محصول و خدمت بررسی میگردد.

بخش دوم

با استفاده از مدارک مربوط به بخش فنی ارائه شده توسط متقاضی و تکمیل بخش اول بخش بررسی مطالعات فنی طرح آغاز می‌شود و با تکمیل این بخش هم بخش برآورد های مالی و محاسباتی با نرم افزار مورد نظر شما انجام می گیرد. آقای صنایع برای نوشتن طرح توجیهی از نرم افزار اکسل و کامفار استفاده می‌کند که شما بر حسب نیاز می توانید انتخاب کنید که طرح شما با کدام نرم افزار نوشته شود. بعد از تکمیل طرح به شما ارائه می شود و ویرایش های درخواستی شما در هر مرحله اعمال میشود. پس از اعمال تمامی ویرایش ها و نظرات می توانید طرح را چاپ و استفاده کنید.

مزایای سفارش طرح توجیهی از آقای صنایع چیست؟

  • شیوه پرداخت ما به صورت مرحله‌ای است بنابراین به کمک مشاوران می‌توانید شیوه پرداختی مناسب خود را انتخاب کنید.
  • در هر مرحله از انجام طرح کارشناسان و متخصصان ما با شما در تعامل خواهند بود.
  • شما می توانید نظرات خود را اعمال کنید و ویرایش رایگان برای شما انجام خواهد شد.
  • آقای صنایع طرح توجیهی را به شما ارائه می‌کند که شما می توانید از آن برای گرفتن وام و تسهیلات از بانک و گرفتن مجوز از سازمان ها اقدام کنید در هر مرحله شما می توانید از مشاوره و پشتیبانی ما به صورت رایگان استفاده کنید.
  • قیمت طرح های توجیهی آقای صنایع بسیار مناسب و به صرفه است.
  • سفارش طرح توجیهی
    سفارش طرح توجیهی

 از کجا بدانیم کدام ایده برای سرمایه گذاری مناسب است؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما به عنوان یک سرمایه گذار یا شخصی که قصد انجام کاری را دارید پیش بیاید این است کدام ایده برای سرمایه گذاری مناسب است‌. پاسخ این سوال به دو عامل بستگی دارد اولین عامل شرایط موجود است و دومین عامل سرمایه گذار است.در طرح توجیهی شرایط به صورت مفصل بررسی می‌شود با توجه به شرایط ما میتوانیم مشاهده کنیم که اگر یک ایده اجرا شود موفق خواهد بود یا خیر.

مثالی از اثر شرایط بر سرمایه گذاری

برای روشن شدن موضوع بهتر است مثال بزنیم به عنوان مثال در شرایط بیماری کرونا نیاز به لوازم بهداشتی مانند ماسک الکل و دستکش بیشتر از قبل شد این یعنی تقاضا برای این محصولات پیش از این هم وجود داشت و مطمئنا در آینده نیز وجود خواهد داشت اما در شرایط خاص افزایش یافته است.اگر تنها میزان فروش را بخواهیم بسنجیم میزان فروش این محصول زیاد خواهد بود اما طرح توجیهی تنها به بررسی این مسئله نمی پردازد. عوامل بسیار دیگری نیز در میزان موفقیت و سودآوری پروژه اثرگذار هستند.

مواردی که با توجه به اثر شرایط باید در نظر بگیریم

از جمله مواردی که ما باید حتما در نظر بگیریم شرایط رقبای بازار است.چرا که ممکن است یک کسب و کار در یک بازار به گونه‌ای باشد که چندین رقیب بزرگ وجود داشته باشد که سالهای سال در این زمینه فعالیت کرده‌اند و بخش بزرگی از بازار را شامل می‌شوند.بنابراین سهم بازار در دسترس باید کاملا بررسی شود.در مقابل ممکن است بازار برای برخی محصولات خالی از رقیب باشد و شما با تولید یک محصول جدید بتوانید سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهید.

اگرچه در دید اول به نظر می‌رسد تولید محصولی که سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص میدهد به صرفه تر خواهد بود اما به صورت قطع نمی توان این را گفت. چرا که عوامل موثر دیگری نیز وجود دارند، برای مثال تقاضای کالای اول ممکن است از تقاضای کالای دوم بسیار بیشتر باشد یا عرضه کالای اول نسبت به عرضه کالای دوم کمتر باشد. بنابراین باید تمامی عوامل را در نظر گرفت.

سفارش طرح توجیهی

آیا کلید موفقیت استفاده از ایده جدید سرمایه گذاری است؟

هرچه ایده شما جدید تر باشد و رقبای محصول یا خدمت شما کمتر باشد این امکان وجود دارد که پروژه سودآور باشد.
اما در عین حال ممکن است سودآوری آن قطعی نباشد. چرا که عوامل دیگری روی این سود اثر دارد. از طرف دیگر طرح های نو و تازه که از نظر بازار و رقبا شرایط بهتری دارند از نظر فنی ریسک بالاتری دارند.این طرح‌ها به تجهیزات و نیروهای جدیدتری نیاز دارند و تقاضا برای آن ها تثبیت نشده است.همچنین ممکن است به تجهیزات و تکنولوژی های جدیدی نیاز شود که از نظر اقتصادی به صرفه نباشد.برای مثال در برخی از صنایع با آمدن تکنولوژی های جدید تکنولوژی های قبل از دور خارج شده و یا صرفه اقتصادی پروژه برای تکنولوژی های قدیم و جدید متفاوت است.در برخی موارد چرخه عمر یک محصول تمام می شود که این هم بر صرفه اقتصادی در طولانی مدت اثر می گذارد.

بررسی های مالی

از نظر مالی هر مقدار دوره بازگشت کمتر و نرخ بازگشت سرمایه بیشتر باشد، توجیه پذیری تر هم بیشتر خواهد بود.
اما همه اینها به عواملی چون تجربه سرمایه انتظارات شرایط و غیره بستگی دارند.

 

هزینه سفارش طرح توجیهی چقدر است ؟

قبل از آن که بتوان گفت به صورت دقیق هزینه سفارش طرح توجیهی چقدر است باید عوامل مختلفی را بررسی کرد.عواملی چون:

  • اهداف پروژه
  • بودجه در دسترس
  • زمانبندی پروژه
  • سرمایه گذاری و همچنین که این طرح دارای چه خدماتی باشد و یا چه انتظاراتی را برآورده کند.

مثلاً برای گرفتن وام یا تسهیلات باشد یا مجوز بر قیمت اثرگذار است. اما به هر حال برای سنجیدن طرح توجیهی قیمت ملاک خوبی نیست. طرح ها از نظرات مختلف با هم متفاوت اند. پرداخت هزینه کم برای طرح توجیهی که استاندارد نباشد عملاً به معنای دور ریختن پول است.

شما می توانید برای داشتن اطلاعات بیشتر با مشاوران ما با شماره 09176746951 تماس بگیرید و با اطمینان طرح توجیهی خود را سفارش دهید.

آدرس: شیراز – خیابان قصردشت – بین پارامونت و سینما سعدی – سر خیابان شهید فقیهی _پاساژ ولیعصر_طبقه 2

فرم سفارش طرح توجیهی

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نوع شخصیت:*
متقاضی دریافت کدام یک از خدمات هستید:*

دلایلی که چرا باید ما را انتخاب کنید

  • تجربه موفق در پرژه های بزرگ و کوچک
  • پرداخت مرحله ای
  • ادیت رایگان تا زمان اتمام کار

تهیه و تدوین طرح توجیهی با شرایط ویژه!

  • تحویل در کوتاه ترین زمان
  • مناسب ترین قیمت
  • پشتیبانی رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *