آدرس ایمیل: mrsanaye12@gmail.com

ساعات اداری: شنبه - چهارشنبه: 9:00 - 17:30

معرفی نرم افزار dynamo

dynamo نرم افزاری است که  میخواهیم مورد بررسی قرار دهم با مستر صنایع تا انتها این مطلب همراه باشید(معرفی نرم افزار dynamo)

با سلام خدمت دوسداران مهندسی صنایع , در این مطلب از سری مقالات آموزش نرم افزار های صنایع در خصوص نرم افزار رویت موضوع داینامو چیست
؟ را مورد بررسی قرار میدهیم
. امروزه هر کدام از نرم افزار های صنابع  از جمله تری دی مکس و راینو و … برای و کامل کردن ابزار ها و امکانات خود دارای پلاگین هایی هستند تا کسانی که از ان ها استفاده میکنند با استفاده از آنها بتوانییند به خوساته خود برسند از این رو در ادامه این مقاله نیز به معرفی یکی از پلاگین های رویت با موضوع dynamo چیست ؟ می پردازیم .

نرم افزار dynamo

بیشتر بدانید:

داینامو dynamo چیست ؟

داینامو dynamo چیست ؟ داینامو رویت یکی از پلاگین ها و افزونه های کاربری برای نرم افزار رویت محسوب میشود که باعث اضافه شدن  موارد زیادی برای رفع نیاز های کاربر به این نرم افزار میشود , نرم افزار رویت Autodesk Revit Architecture یکی ازاز مهم ترین نرم افزار های صنایع در عرصه شبیه سازی است می باشد که مورد استفاده افراد زیادی در زمینه شبیه سازی است از این رو این نرم افزار برای راحتی بیشتر کاربران خود اقدام به انتشار افزونه کمکی داینامو کرده است که پلاگین داینامو بیشتر به منظور طراحی پارامتریک Parametric در محیط Revit ایجاد شده است ..

بیشتر بخوان بیشتر بدان:   معرفی نرم افزار GPSS

همانطور که در وبسایت این نرم‌افزار بیان شده است، دو نسخه دارد یکی پولی و یکی مجانی تفاوت ای دو نسخه در این است که نسخه پولی آن دارای محیط طراحی پارامتریک مستقلی است و نیاز به نرم‌افزار جانبی اتودسک دیگری برای نصب بر روی کامپیوتر کاربر ندارد، در حالی‌که نسخه اپن‌سورس آن نیازمند نصب نرم‌افزار اتودسک رویت (Autodesk Revit)  برای قرض گرفتن موتور هندسی آن است.

ممنون از این که با مستر صنایع همراه هستید

  1. برای مشاهده تمامی نرم افزار های صنایع به دسته نرم افزار مهندسی صنایع مراجعه کنید.

دلایلی که چرا باید ما را انتخاب کنید

  • تجربه موفق
  • پرداخت مرحله ای
  • ادیت رایگان تا زمان اتمام کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *