آدرس ایمیل: mrsanaye12@gmail.com

ساعات اداری: شنبه - چهارشنبه: 9:00 - 17:30

طرح توجیهی دربندر انزلی

طرح توجیهی در بندر انزلی

سلام توی این چند پاراگراف میخوام براتون از “نگارش طرح توجیهی در بندر انزلی” و راه اندازی واحد های  گردشگری ، صنعتی، تجارت و خدمات تجاری، صنعت حمل ونقل، صنایع فرآوری و کشاورزی و … که میتونید داشته باشید ،گپ بزنیم.

برای نگارش و تدوین تخصصی طرح توجیهی در بندر انزلی با شماره 09176746951 تماس حاصل فرمایید.

طرح توجیهی دربندر انزلی

صنعت در منطقه آزاد بندر انزلی

منطقه آزاد انزلی، منطقه باران‌های طلایی، بندر رؤیاهای مه آلود، سرزمین کشاورزی و شیلات، قطب گردشگری کشور و خانه دیرینه مردمان سخت‌کوشی است که صیادی، کشت برنج و تجارت را در کنار سیاحت تجربه کرده‌اند. این منطقه، به عنوان قطب اقتصادی شمال کشور و نقطه ثقل شمالی ایران در کریدورهای بین المللی، یکی از مناطق فوق استراتژیک کشورمان است که از ویژگی‌های ژئواکونومیک قابل توجهی نیز برخوردار است.(جهت یاد گیری خواندن مقاله نگارش طرح توجیهی کلیک کنید)

شهر بندری انزلی واقع در حاشیه دریای خزر، مهم‌ترین دروازه ارتباطی ایران با همسایگان شمالی و به خصوص روسیه است. موقعیت جغرافیایی این منطقه، باعث شده بندر انزلی به عنوان لنگرگاه شمالی کریدور شمال – جنوب، نقش قابل توجهی در انتقال و ترانزیت کالا میان کشورهای آسیای شرقی و اروپا داشته باشد.

طرح توجیهی دربندر انزلی

از سوی دیگر، نزدیک بودن بندر انزلی به شهر رشت، به عنوان مرکز استان گیلان، در کنار اقلیم متعادل، آب و هوای چهار فصل و زیبایی‌های طبیعی و جغرافیایی این منطقه، باعث شده منطقه انزلی در میان مقاصد گردشگری مهم ایران نیز قرار گیرد. در راستای بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها، منطقه آزاد تجاری – صنعتی انزلی در سال ۱۳۸۴ با مساحت اولیه‌ای معادل تقریباً ۳۲۰۰ هکتار راه اندازی شد. محدوده این منطقه در سال ۱۳۹۳ اصلاح و وسعت آن به حدود ۸۶۰۹ هکتار افزایش یافت. تمرکز اصلی این منطقه بر توسعه صنعت حمل و نقل، تجارت و خدمات تجاری، گسترش صنعت گردشگری و همچنین صنایع فرآوری و کشاورزی و صنایع پاک است.

منطقه آزاد تجاری – صنعتی انزلی شامل دو محدوده جغرافیایی مجزاست. بخش شرقی که در مجاورت تالاب انزلی واقع شده، بیشتر شامل تأسیسات بندری و گمرکی، شهرک صنعتی و اراضی منابع طبیعی می‌شود و بخش غربی آن شامل زمین‌های زراعی (بیشتر صیفی‌کاری و باغات) و اماکن و تأسیسات توریستی و تفریحی است.

مزایای اختصاصی منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی

  • قرارگیری در موقعیت لنگرگاه شمالی کشور در کریدور بین‌المللی شمال – جنوب (نستراک) که از طریق ایران و روسیه کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیای شرقی را به اروپا متصل می‌کند
  • هم‌جواری با بنادر آستراخان و لاگان روسیه، کراسنودسک ترکمنستان، اکتائو قزاقستان و باکو آذربایجان
  • نزدیکی به فرودگاه بین‌المللی رشت
  • دسترسی آسان به بازار مصرفی سرزمین اصلی
  • نزدیکی به بزرگ‌ترین ذخایر نفت و گاز دریای خزر
  • دسترسی آسان به بازار مصرفی اتحادیه کشورهای مستقل مشترک‌المنافع
  • برخورداری از زیرساخت حمل و نقل دریایی، هوایی، جاده‌ای و ریلی
  • دسترسی آسان به بازارهای کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیای شرقی از یک‌ سو و کشورهای منطقه CIS و اروپایی از سوی دیگر
  • سرعت قابل توجه در صدور مجوزها و ثبت شرکت
  • واگذاری غرفه در فضای نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در منطقه به فعالان اقتصادی این منطقه برای مدت ۲ سال، بدون اجاره و تنها با دریافت حق شارژ
  • تقبل هزینه‌های تبلیغاتی برای تولیدکنندگانی که محصولات خود را در غرفه های فاز تجارت منطقه عرضه می نمایند، توسط سازمان منطقه
بیشتر بخوان بیشتر بدان:   طرح توجیهی در چابهار

طرح توجیهی دربندر انزلی

راه های ارتباطی با سازمان منطقه  آزاد بندر انزلی

سایت سازمان منطقه آزاد بندر انزلی : Anzalifz.ir

  • مدارک لازم جهت ثبت شرکت با مسئولیت محدود در بندر انزلی

1-صورتجلسه مجمع عمومی موسس ( 2  نسخه )
2-صورتجلسه ی هیات مدیره ( 2 نسخه )
3-اساسنامه ی شرکت ( 2 نسخه )
4- تقاضانامه ی شرکت ( 2 نسخه )
5- شرکتنامه شرکت ( 2 نسخه )

طرح توجیهی چیست؟

 

طرح توجیهی تشریحی از یک کسب وکار است . که گزارشی از تولیدات یا خدمات شرکت ، بازارها، مشتریان ، تقاضا و عرضه هایی که وجود دارند

تولید اشتغال ، نیاز های زیر بنایی ، و منابع مالی و سرمایه گذاری را مشخص میکند .

طرح توجیهی وضعیت گذشته وحال یک کسب و کار را مشخص میکند

و به همچنین میتواند دورنمایی از 3تا5 سال آینده از کسب وکارشما را مد نظر قرار بدهد.

طرح توجیهی عنصری ضروری برای هر نوع درخواست سرمایه گذاری، چه از یک سازمان سرمایه گذاری و چه از سایر منابع سرمایه ای و وام دهی است. در نتیجه این طرح باید کامل، صادق، واقعی و با ساختاری خوب و مناسب برای مطالعه باشد.

طرح های توجیهی با توجه به زمینه ی فعالیت گاهی نیاز به استغلام از استاندارد ، اداره برق، شیلات و … دارد که با تهیه استعلام شما با اطمینان از گرفتن خدمات ، واحد تولیدی خود را راه اندازی کنید. برای نگارش طرح توجیهی شما باید مواردی مانند متراژ زمین ، تامین برق و آب در منطقه آزاد بندر انزلی را در نظر بگیرید و مشاوران و مهندسین ما با آگاهی از شرایط منطقه آزاد بندر انزلی و واحد تولیدی شما تمامی این موارد را رعایت میکنند .و همچنین شما برای گرفتن مجوز فعالیت اقتصادی باید گردش مالی حساب  خود را ارائه دهید که با 30 %گردش مالی حساب شما این مورد تایید است .
شما برای اصلاحیات لازم طرح توجیهی خود نگران نباشید مهندسین ما در کوتاهترین زمان ممکن برای اصلاحیات شما بدون هیچ هزینه ای طرح توجیهی شما را اصلاح میکنند.
برای ارتباط با ما با شماره 09176746951 تماس بگیرید و در صورت عدم پاسخگویی پیام بگذارید و در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته میشود .

طرح توجیهی دربندر انزلی

دلایل تدوین طرح توجیهی

طرح توجیهی برای چه کسانی تهیه می شود؟

 

از جمله کسانی که طرح شما را مطالعه خواهند کرد می توان به کارکنان کلیدی، هیأت میره و سهامداران، بعضی از شرکاری تجاری، سرمایه گذاران و وام دهندگان کنونی و آتی اشاره کرد. این که کدام بخش از طرح بین کدام یک از افراد توزیع می شود بستگی به محرمانه بودن آن و مسئولیت ویژه افراد ذی ربط دارد .بعضی افراد مطالعه کننده طرح شما ممکن است سرمایه گذاران یا وام دهندگان بالقوه باشند. چنانچه به دنبال جذب منابع برای توسعه کسب و کار خود باشید، منابع مالی احتمالی زیادی وجود دارد که می توانید با طرح خود به آنها دست یابید. مهمترین این منابع عبارت اند از:

  • بانک های تجاری
  • منابع سرمایه ای بخش خصوصی
  • وجوه توسعه ای
  • سرمایه گذاران خصوصی
  • اعتبارات و کمک های نقدی به عنوان کمک های فنی

ارائه خدمات ما

 تمامی ثبت نام ها ،تدوین، نگارش طرح توجیهی  کسب و کار شما با ما کافی است  با شماره 09176746951 در تماس باشید یا درصورت عدم پاسخگویی با گذاشتن پیام در واتساپ با شما تماس گرفته خواهد شد .

دلایلی که چرا باید ما را انتخاب کنید

  • تجربه موفق در پرژه های بزرگ و کوچک
  • پرداخت مرحله ای
  • ادیت رایگان تا زمان اتمام کار

تهیه و تدوین طرح توجیهی با شرایط ویژه!

  • تحویل در کوتاه ترین زمان
  • مناسب ترین قیمت
  • پشتیبانی رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *